czwartek, 1 stycznia 2015

Christmas and New Year's party !


Hi wszystkim!
A więc dziś jest 2.01- godzina 00:21
Święta spędziłam (prawie) rodzinnie. Byłam ja, moja mama, siostra, kuzyn, wujek i ciocia, drugi wujek tylko że z Ameryki xD, babcia i dziadek. Wigilia rozpoczęła się około 17, ale raczej to 17:30 ;D O 18:30 jakoś tak otwieraliśmy prezenty- ŚWIEEEETNE!! Ale to w innym poście.
No i w sumie to wczoraj był sylwek. Ehh miało byś super- w sumie to było, ale przez około pół godziny leżałam i ryczałam. Ale ogółem byli znajomi mojej mamy, mama, siostra i ja. Większość "imprezki" graliśmy na PS3, w Sport Champions 2. Jedynkę też mam ale dwójka lepsza xdd
Teraz wrzucę jakieś zdjęcia i coś porobię na necie i na fejsie (bo fejs to przecież nie internet xd).
-święta :* ^.^
-A to chyba w drugi dzień świąt ;) ostatnio ulubione 🎅🎄😍
-no i Sylwek ;) 
🎅🎄😍



Ni i życzę Wam wszyyystkiegoo naj naj na ten rok i mam nadzieję, że te święta i ten sylwester był dla Was tak samo przyjemny jak i dla mnie :) papa :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz